2011. gada 23. februāris

LAIKAM TOMĒR GAIDU PAVASARI...

Jā, laikam tā tomēr ir. Kaut gan es tadu terminu kā mīļākais gadalaiks nelietoju. Jo katram gadalaikam ir sava burvība. Pavasarī mani uzmundrina tikko saplaukušu lapu svaigais zaļums trīs dienas pēc spirdzinoša lietus. Vasarā izbaudu brīvību, ko man sniedz siltums (bet ne karstums), plānās drēbes un prieks par krāšņo pasauli visapkārt. Rudenī piesātinātās krāsas un vēji rada jaunu iedvesmu. Ziemā balts sniegs, tīrs gaiss un skaidrās debesis noskaidro domas un prātu. 

Bet šobrīd tiešām gaidu pavasari. Ne tādēļ, ka ziema apnikusi, bet zinu, ka pavasarī mūs gaida pārmaiņas. Kaut nelielas, bet tomēr - esmu jau pēc tām noilgojusies, gandrīz vai izslāpusi. 

Pavasara gaidīšanu var redzēt arī manos darbiņos:


Tikko izveidotais Martas džemperītis nevilšus patrāpījās zaļš. Jaunākais adāmais darbiņš ir pasūtīts zaļā krāsā - ļoti bieza jaciņa pusotru gadu vecai meitenītei, pavasarim; visas redzamās dzijas ietilpst vienā pavedienā, kopā 6 diegi. Lai tos varētu savaldīt, saliku vienā bļodā, kas arī izrādījās zaļa. Lielie kamoli ar gludā pavediena dziju paliks pāri, plus vēl viens tāds skapī stāv, tad nu domāju, ko no tiem patapināt sev, jo arī man pašai kārojas kaut ko zaļu - vai nu zaļas galda sedziņas mājās, vai zaļu šalli vai lapiņu lakatu pavasarim, vai zaļu džemperi (atradu vienā veikalā ļoti mīkstu angoras dziju tādā pašā krāsā, varētu likt divus pavedienus kopā, sanāktu burvīgi silts un mīksts džemperis). Njā, šobrīd tikai sapņoju. Ceru, ka tad, kad tikšu pie darīšanas, resp., kad pasūtījumi beigsies un varēšu arī sev ko uzcakināt, pavasaris vēl nebūs beidzies... 

Mmm, burvīgus Jums sapņus, meitenes.... :)



3 komentāri:

Kristīne Spriedēja Krūmiņa teica...

Tu tāpat kā es ar atvērtām acīm sapņo par gadalaika maiņu.
Ar mani ir tik slikti jau, kad rādās mirāžas ar pludmali!

Inga teica...

:)) Drīz pavasaris būs klāt! Kokiem jau tādi pavasarīgi toņi un pūpoli zibina baltos vaidziņus:)
Jauki, mīlīgi zaļie kamolīši! :))
Es pagaidām priecēju acis zaļajos sīpollociņos - šogad izstiepušies neticami gari:D

Baiba Vigule teica...

He, ir laikam daudzi, kas uz līdzīga viļņa :)
Šodien jau bija gana pavasarīga diena - silts, un putniņi čivināja uz nebēdu.... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails