2010. gada 1. septembris

TAMBORĒTA JAKA NO MOTĪVIEM

Sveiciens tiem, kas ieskatās manā emuārā!
Atkal ir pagājis kāds laiciņš pēc iepriekšējā ieraksta. Biju apņēmusies, ka salikšu ierakstus par visiem darbiņiem, bet tā arī joprojām to neesmu paveikusi...
Te ir kāda jaka, kuru uztamborēju maijā. Jaka draudzenei Evitai. Mana pirmā jaka no ziedu motīviem, un no motīviem vispār. Atradu tādu modeli, kas patika, gan viņai, gan arī man, jo man pirmām kārtām ir tāds noteikums (tas gan vairāk priekš sevis), ka es daru tādus darbiņus, kuri man patīk, lai gala rezultāts izdotos lielisks :)
Nu lūk, te var redzēt gala iznākumu smaidīgajai īpašniecei mugurā.

Sākumā ir tamborēts katrs ziedu motīvs atsevišķi, ko darba gaitā pietamborē klāt jau esošajiem, tā kā liekas šūšanas, diegu galu un galvassāpju nav :)
Te var redzēt procesa vidusdaļas bildi. Ir uztamborēta puķu jaciņas krūšu un muguras daļa, un tālāk tiek darinātas piedurknes. Tikai pēc tam apjautu, ka esmu darbiņu fotogrāfēšanas brīdī ar kreiso pusi uz augšu nolikusi :D
Kā var saskatīt, dzija ir izmantota YarnArt - Lydia (60% viskoze, 40% akrils; 100g/400m) no veikala www.elize.lv, gandrīz 5 fices.
Tamboradata Nr.3#
Darbā pavadītas stundas - 20, ja nerēķina dzijas, modeļu un aksesuāru piemeklēšanu.
Jaku tamborēju pēc šī apraksta, kurš ir krievu valodā iztulkots, bet ir salīdzinoši mazs (palielinot bildi, teksts izplūst) un ne līdz galam niansēs izskaidrots, tomēr tiku galā ar uzdevumu, vēlāk nedaudz improvizējot ar piedurknēm un apdari.
Kad sen jau biju atdevusi jaku Evitai, Sixspārnes blogā zem cita jauka bolero pamācības saita atradu arī pilno aprakstu šai jakai, to varat apskatīt šeit.

Šī mājas lapa nestrādā, vismaz šobrīd,nav ne jausmas, vai vēlāk būs, tomēr atstāju saiti. Bet tikko atradu aprakstu jakai no tādiem pašiem motīviem, un apakšējās malas raksts līdzīgs. Visforšākais, ka šai jakai parādīts, kā tamborēt no šiem motīviem, nenoraujot diegu!!

Nu, tā man gāja. Labs pārbaudījums, un jauna pieredze. :)

Nav komentāru:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails