2010. gada 24. jūnijs

BEIDZOT ARĪ SEVI IEPRIECINU

Hmm, jau Jāņu diena klāt! Līgo, līgo! :)
Jā, jau vasaras vidus, šķiet, kaut arī astroloģiskā (ceru, pareizo vārdu izvēlējos) vasara tikai tagad sākusies. Pašo laiku esmu diezgan daudz sarokdarbojusi, tomēr esmu bijusi slinka uz rasktīšanu. Protams, varētu attaisnoties ar to, ka māsai bija sesija, un viņa daudz aizņēma manu datoru, tomēr attaisnojums vienmēr ir vainas meklēšana citur...

Labi. Sāksim! Šis ir topiņš sērijā Refashion. Man patīk lietas saukt latviskos vārdos, tādēļ, ja kādai ir ieteikums, kā šo nodarbi nosaukt VIENĀ VĀRDĀ, gaidu ierosinājumus! Arī pati to meklēju :)
Tātad, topiņš:
Tas tapa drīz pēc Martas džemperīša pāršūšanas. Atradu humpalās krekliņu par 30 santīmiem:
Nogriezu malas, kas rullējās, piešuvu mežģīni ap malām un citas krāsas mežģīņu rozītes. 
Kopā mans jaunais, stilīgais topiņš izmaksāja ne vairāk kā 60 santīmu. Prieks ne tikai par rezultātu, bet arī par ieguldītās summas mazumiņu :) Īstenībā šobrīd, kopš esmu sākusi klejot pa meiteņu - šuvēju blogiem, ir tik daudz ideju parādījušās, kā arī es tagad citādām acīm skatos uz lietoto apģērbu veikalos nopērkamo sortimentu. Domāju, ko un kā ar to var izdarīt :D
Reizēm es zem topiņa pavelku apakšā bītlenīti, tad tā lietišķāk izskatās :) Šīs bildes ir no rokdarbnieču tusiņa, Daces bildētas:
Bet tālākās ir manas māsas darbs. Viņas dzimšanas dienā sarīkojām fotosesiju - es viņu, viņa mani.

 

1 komentārs:

Miumasknits teica...

Humpalas ir viena laba lieta. Es citos veikalos vispār iekšā neeju, jo ar maniem gabarītiem tur nav ko meklēt...
Un šo to pieliekot klāt vai atņemot nost, var panākt efektu, kādu velti meklēt citur - oriģinalitāti.
Patīk Tavs bloga noformējums - platums. Būs jāuzprasās uz meistarklasi... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails