2010. gada 7. maijs

ZAĶUBĒRNA KLEITIŅA

Arī mana mamma ir radoša rokdarbniece. Tieši no viņas esmu mācījusies rokdarbu pamatus.
Mani bērnības mīļākie bija mammas darinātie peļu svārciņi. Māsai bija zaķu svārki, bet brālim - zaķu bikses. 

Tagad, kad man ir divas dūdas, mamma lielākajai Ziemassvētkos uzdāvināja zaķu svārciņus. Ak, Marta bija tādā sajūsmā, ka nevarējo tos viņai vakarā dabūt nost! Un otrā dienā arī vajadzēja vilkt :)

Tad nu, lūk, zaķis pilnā augumā: 

Un tuvplāns sejiņai (te Marta gan visādi gribēja muļķoties...):

Ja ieskatās, var redzēt, ka aiz zaķa sejas slēpjas otrs slānis, kas veido milzīgu kabatu:

Šajā bildē man dikti patīk Martas lielās leļļu acis :) Var redzēt, cik cītīgi viņa musturtusā musturmeitenēm demonstrē zaķa ūsas:

Un jā, svētkos ar tādu kleitu tiešām ir forši:

Lences aizmugurē ir piepogājamas, tās es lieku krustām:

Un te ir visas četras dzimšanas dienas svinētājas. Manas divas kreisajā pusē, gaviļniece vidū, un vēl viena draudzene. Divas māsas un divas māsīcas. :)

Un pēdējā bilde ir divi jaunākie mammas darinājumi. Njā, attēls tāds sanāk, ja kabatā ir tikai telefons...

Nav komentāru:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails