2014. gada 8. decembris

Kurpju kaste

Kad laika ir druuusku vairāk, kā naudas, tad dāvaniņu gatavošanai ķeramies klāt ar rokām un izdomu. 


Šallītes adīja gan Marta, gan arī Dārta. Cerams, ka bērniņiem, kas šo saņems, gan būs silti, gan labi derēs. Spēlītes, rotiņas, siltumlietiņas, burtnīciņas kastē ir, un tālāk nogādājām draudzē, lai tiktu papildināts vēl ar kādām higiēnas precēm un mīļlietiņu. 

Šo visu rakstu ne tādēļ, lai lielītos, bet lai aicinātu iesaistīties arī TEVI! Arī tu vēl vari paspēt piedalīties ‪#‎zvaigzneaustrumos‬ akcijā un līdz PIEKTDIENAI piepildīt savu ‪#‎kurpjukaste‬ lai iepriecinātu kādu no irākiešu un sīriešu bēgļu bērniem. Vairāk info: www.zvaigzneaustrumos.lv
Nodošanas punkti atrodas daudzās Latvijas lielākajās pilsētās.
 

 


2 komentāri:

m.anna teica...

malači, un tik daudz pašas sacakinājāt!! mēs arī piedalījāmies, man gan laiks knapi pietika saiņošanai un sapirkšanai, bet tāpat liels gandarījums un pašu bērniem lieliska iespēja skaidrot, kāpēc mums vispār svešiem cilvēkie kaut kas ir jāsūta :)

Baiba Vigule teica...

Paldies!
Tas tāds labs treniņš vispārējā "treniņprogrammā" :) Es mācos sakoncentrēties darbam un neatrauties, un izpildīt noliktos mērķus. Un arī to pašu mans lielais bērns - mācu viņu mājās, un tad gan pie mācībām, gan arī adot viņai riktīgi jāmācās neatrauties, lai ko māsas darītu un lai kas apkārt notiktu, lai darbu paveiktu. SAnāk pagrūti, tomēr es ticu, ka viņa ietrenēsies. Jo arī man arvien labāk sāk veikties :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails