2011. gada 1. aprīlis

RUDENS KRĀSU ŠALLE


Kad gatavojos darbam, es nevaru tā pa vienkāršo, man vajag gluži tāpat kā Baibai - viņa "paraudziņus" piemēriem ada metrīgus - nevis mini, bet maksi šalles u.tml. :D Kad veidojām atstarotājus, es sataisīju veselu kaudzi ar paraugiem, pečvorka un entrelac paraudziņi man arī sanāk spilvendrānu lielumā - jeb sašuj divus kopā, sanāk veste uz 10-gadīgu bērnu :D

Cīravā sievas ņem pretī to, ko esmu ieplānojusi, bet Kazdangā uz adīšanu viņas nu nemaz nav kritušas. Izmēģināja dažādus auduma ziedus, arī rozītes no auduma. Tagad sagribējušas manu volānsomu darināt. Trīs ņemas ap to. Īpašs prieks ir par Gunu, kura pirmo reizi tamboradatu paņēmusi rokā, un īstais variants, ar ko sākt, ir volānsoma!!! :D Bet veicas ļoti labi! :)

Lailai darbi sokas varen ātri. Soma jau pabeigta, parādīju, kā es žabo veidoju, lai ir plānāks. Domāju - ko tālāk darīt? Laila saka: "Ko spēsi dot, to ņemsim pretī!" Ha!! Gāju mājās, prātodama, ko nu... Izšķirstīju dažādas interesantās šaļļu idejas, ko biju savākusi. Otrā rītā ieskrēju veikalā, kā ieraudzīju dziju, uzreiz sapratu, ko man vajag! 

Un tā tapa mini paraudziņš - metru gara boa šalle.


Iekritu tādā azartā, ka vajadzēja to tūliņ pabeigt. Vakar iesāku, šorīt pabeidzu. Darbam ~ 5 stundas. 
Dzija: Angoramatik no Nako (100g / 400m, 35% vilna, 65% akrils); 1 fice. [Kumodē šobrīd atlaide, fice maksā 1.99]
Tamboradata: Nr.4,5

Lai arī beigās sapratu, ka krāsas ir rudenīgas, bet šobrīd prasās nedaudz ko citu, tomēr pie pavasara jakas krāsas labi iet klāt.

Un meitenēm šis variants iepatikās. Laikam arī tamborēs, kam pietiks laika.

Nēsāt var dažādos variantos.


1) Divreiz aptin ap kaklu, pašus pinku galus sasien. Vai saliek dubultā, apmet ap kaklu, un vaļējos galus izvelk caur dubulto. Tā velku pie jakas.
2) Vienkārši dubultā apmests ap kaklu.
3) Vienkārtīgi ap kaklu.


4) Šalli uz pleca sakrusto, ka viens gals karājās priekšā, otrs aiz muguras.
5) Kārtīgais variants, kad šalle ir godīgi salocīta uz pusēm un kārtīgi sakārtota. Iedomājos, ka šads variants labi izskatītos kā krāgs jakai vai džemperim, ja vidusdaļu tamborē par dažiem stabiņiem garāku, un kārtīgi piešuj.


6) Šis variants man pašai patīk vislabāk, ja šalle tiek likta kā dekorācija.

Esmu redzējusi dažādus variantus šai šallei. Tie ir tamborēti nedaudz vienkāršāk - jeb ka tās ķeskas (kā es tās devēju) vai pinkas tik daudz neskrullējas. Tādas šalles aprakstu variet apskatīties pie Baibas.

Manējai raksts ir šāds:


Pašas pinkas tamborē no garajiem stabiņiem, bet vidū ir īsie stabiņi, lai tās pinkas sanāk tuvāk viena otrai, un boa - biezāks.

Rezultāts izklātā veidā izskatās šādi:


Vienkārši! :)



5 komentāri:

Irēna teica...

Skaisti! apbrīnoju pacietību!

Sarkanā Biete teica...

Vai nevari kādu miliprocentu no savas pacietības iedalīt tādiem, kuriem ar to nav paveicies?:) Krāšņi!

Anna teica...

O, šī man dikti patīk, bet tava ir savādāka nekā norādīts adresītē. To zinu dikti labi, jo gan man, gan Gaspažiņai tāda tapa pagājušajā pavasarī. Būs noteikti jāpamēģina arī tavs variants. Jebkurā gadījumā- maksimāls efekts ar minimālu piepūli!

Tīna teica...

Paldies par shēmu! Es jau tamborēju!

Baiba Vigule teica...

Paldies,meitenes!
Anna,jā ir savādāka.To arī minēju.\
Tina,gaidu Tavu variantu!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails