2010. gada 21. novembris

ATSKAŅAS NO VASARAS - GATAVOJOTIES BBP

Skatos, ka man ir daudz parādu palikuši par vasaru :D

Te ir kolekcija ar 8 auduma ziediem, kas tapuši, gatavojoties Baltic Beach Party. Njā, toreiz tikai vienu ziedu pārdevu :D Toties, ievietojot draugos šīs bildītes, man parādījās vēl daži pasūtījumi. Bet par tiem kādu citu reizi. :)

1. Jolantai. Līdzās citiem pasūtījumiem.
2. Zivju ielas nakts tirdziņā iegādājās burvīga tumšmate (es joprojām brīnos, kā īstās lietiņas atrod īstos cilvēkus, jo ne viss visiem piestāv, kur nu vēl liek izskatīties apburoši...).
3. Joprojām pieejama. 
4. Māsa konfiscēja. :) Viņai šī puķe tik ļoti patika, ka nevarēju to viņai neuzdāvināt. Ieva to bija gatava pat nopirkt no manis! Un tiešām - kā Ievai radīta. Dāvana vārda dienā.
5. Elīnai. Bijām ciemos pie manas draudzenes Elīnas, rādīju viņai darbiņus. Un šo puķi viņa kā ieraudzīja, tā neizlaida no rokām, tik kārtoja ziedlapiņas un aplūkoja no visām pusēm. Uzdāvināju. Arī sanāca kā vārda dienas dāvana. Un atkal kā radīta tieši viņai. 
6. Šī ir tā vienīgā, kura tika nopirkta Bīčpārtija laikā. 
7. Joprojām pieejama. 
8. Joprojām pieejama.

 

3 komentāri:

Anonīms teica...

OLA AMIGA GRACIAS POR PASAR POR MI BLOG,Y DEJAR SU COMENTARIO SI QUIIERE DEJEME SU CORREO ELECTRONICO Y LE INTENTO DIBUJAR EL GRAFICO DE LA PARTE DE ABAJO
ESTA ECHA A CROCHET
Y ES MUY FACIL,EL MIO ES:
ana_barroso35@hotmail.com
besos ana

MyMiuma teica...

O-ooo! Burvīgi ziediņi!
Šitos es neprotu... :(

Linda teica...

vienvārdsakot - debešķīgi!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails